.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی چهارشنبه

* مدعي امامت در گلپايگان بازداشت شد. به گزارش واحد مركزي خبر، رئيس دادگستري شهرستان گلپايگان گفت: اين مرد 55 ساله در پنج سال گذشته با ترويج افكار خرافي، در مقدسات اسلام شبهه افكني مي‌كرد. براساس اين گزارش، اين مدعي امامت، با رمالي و به كارگيري رموز رمل و جفر افكار شيطاني خود را به ديگران القا و با استفاده از آن بسياري از مراجعان به ويژه زنان و دختران جوان را اغفال مي‌كرد. همچنين 3 مرد و 3 زن به اتهام همدستي با اين شخص بازداشت شده‌اند.
* آمريكا در مرز ايران، دكل جاسوسي نصب كرده است. به گزارش آتي نيوز به نقل از افشانيوز، به تازگي در پايگاه هوايي شمشير واقع در خاك پاكستان، حوالي منطقه خاران ايالات بلوچستان پاكستان نزديك مرز جمهوري اسلامي ايران و كشور افغانستان نيروهاي آمريكائي يك دكل به ارتفاع 30 متر براي هدايت هواپيماي جاسوسي بدون سرنشين خود نصب نموده‌اند.
* يكي از مقامات وهابي با انتقاد از رفتار برخي پليس‌هاي حرم نبوي پيشنهاد كرد: نيروهاي امنيتي كه مقابل حرم نبوي حضور دارند از پوشش غيرنظامي استفاده كنند. به گزارش واحد مركزي خبر، شيخ دكتر سلمان بن فهد العوده، رفتار حسنه و مودبانه با زائران مسجد پيامبر را خواستار شد و گفت: پليس بايد از جملات مودبانه و همراه با مهرباني و رافت با زائران استفاده كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.